Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Info Umiejętności: Kontrola robaków Wioska: Konoha - Gakure Specjalizacje: Fuuton Lider klanu: Brak
Jutsu Podstawowe : (Mamy je niezależnie na rangę)
Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 0 Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 10pkt. chakry co rundę.
Uczeń Akademii - 50 robaków Genin - 75 robaków Chunin - 125 robaków Jounin - 205 robaków S-Jounin - 280 robaków Sanin - 380 robaków Legendarny Sanin - 650 Kage - 1500 robaków Lider klanu: 6000
Techniki Klanowe:
Mushi Bunshin no Jutsu
Chakra: 400 x1 Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu
Chakra: 600 Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Mushi Dama
Chakra: 2000 Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.
|