Gra Naruto

Jedna z najlepszych gier naruto.

Ogłoszenie

Poszukujemy ANBU, oraz administratorów

#1 2009-02-27 21:14:02

Tobi

http://img160.imageshack.us/img160/9924/kage1qf8.jpg

Zarejestrowany: 2009-02-27
Posty: 6421
Punktów :   

Silne Ninjutsu Suiton

Daibakuryuu no Jutsu
Chakra: 20.000
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
Chakra: 500 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi
Chakra: 1.000
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki
Chakra: 2.000
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Kamikiri
Chakra: 20.000
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu
Chakra: 25.000
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
Chakra: 9.000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu
Chakra: 8.000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon
Chakra: 15.000
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha
Chakra: 20.000
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.

Baku Suishouha
Chakra: 25.000
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Goshoku Zame
Chakra: 15.000
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Suiryuuben
Chakra: 25.000
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.

Dajbakufu no Jutsu
Chakra: 8.000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.

Mizu Kawarimi
Chakra: 15.000
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.

Mizukuri no Yaiba
Chakra: 25.000
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.

Daibakufu no Jutsu
Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
Ch: 8000

Goshoku Zame
Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Ch:15 000

Mizuame Nabara
Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
Ch:5000

Suikoudan no Jutsu
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.
Ch: 9000

Suiyruudan no jutsu
Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Ch:8000

Suiton Bakusui Shouha
Jedna z atutowych technik Kisame. Używa on jej przeważnie na skalnym terenie, aby wytworzyć dogodne dla siebie warunki do walki.
Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła.
Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia.
W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości.
Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry.
Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić, nie wliczając samego Kisame, którego potężne pokłady energii wykraczają poza ludzkie możliwości.
Chakra: 15.000

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto8.pun.pl www.nemezisclan.pun.pl www.thesims3.pun.pl www.jazdabardziejbokiem.pun.pl www.gra--pokemon.pun.pl